quarta-feira, 10 de agosto de 2016

AMARGA AMARGURA ..............................................


AMARGA AMARGURA *

Uma músiquinha está xingando n’ha mente,
nem será bem xingá, eu nem ouvia ela,
n’ha frente e eu nem via, nem tã pouco ouvia,
era mais um lamento, assim uma melodia,
p’ra cá e p’ra lá, ao sabor do vento,
nem dando descanso, nem parando o pensá,

e toda hora lá vinha ela com meu magicá,
arrastando o lembrá, fudendo o sonhá,
essa melodia por mim adentrou,
me atingindo e ferindo tal lamento doído,
p’ra cá e p’ra lá, p’lo vento trazido,
me xingando a valê, carregando o doendo,

não dando descanso naquilo que penso,
em tudo que sinto,

cortando bem fundo, espetando meu mundo,
ferindo acutilante, picando, destruindo,
um perigoso lamento se instalando profundo, 
n’ha esperança ferindo, melodia virando agonia,
matando divagá, divagando divagarinho,
num derivá de vagabundo,
virando, revirando, torcendo tudo,
me destrambelhando,

quebrando a ternura que levedando  apura,
melodia em lamento p’ra cá e p’ra lá todo santo dia,
ao sabor do vento, entrando mim adentro,
azedando o pensá, doendo sem fundo,
cortando lancinante, deixando f’rida aberta,
porta escancarada, amargura instalada,


e meu pensamento doendo m'rmão.

* Escrito e publicado por Humberto Baião em 10 de Agosto de 2016 - Évora


https://youtu.be/FqwJPJa1EUk

AMARA MALGOJO * 

Iom kanto malbenon n'ha menso,

nek estos bone Malbenado Mi ne aŭskultos,
n'ha fronto kaj mi ne vidis aŭ aŭdis malmulte ta,
Estis pli lamento, kiel melodio,
p'ra p'ra tie kaj tie, la vento,
ne ripozigis, ne haltante pensi,

kaj ĉiufoje oni gxin per magio,

trenante memorigi, la putino sonĝi,
ke melodion por mi eniris,
mi frapanta kaj vundante tian malkontentigas bedaŭro,
alportis p'lo vento p'ra p'ra tie kaj tie,
mi insultis la valo, portante la dolor,

ne ripozigis en kion mi kredas,

en ĉiuj mi sentas,

kaj tranĉante reen, jabbing mia mondo,

vundante razilo akrajn, prickling, detruante,
danĝera bedaŭro ekloĝante profunda,
n'ha espero doloranta, melodio turnante agonio,
mortigante vagas, vagante malrapide,
derivita bum,
turnante sin turnis, tordante ĝin,
destrambelhando mi,

rompante la tenereco feĉo demetas,

melodio bedaŭro p'ra p'ra tie kaj tie ĉiu ununura tago,
la vento, venanta en mi,
agriando la pensado, vundante senfunda,
tranĉante neforigebla, lasante f'rida malfermita,
malfermita pordo, instalita akreco

kaj Miaj pensoj doloranta m'rmão.

* Skribita kaj eldonita de Humberto Baião sur Aŭgusto 10, 2016 - Évora

https://youtu.be/FqwJPJa1EUk